هماهنگی آسانسور خانگی با معماری داخلی

فضای داخلی خانه شما نشان دهنده شخصیت شماست و رنگ نیز نقش مهمی در آن دارد. رنگ به ما این امکان را می دهد که اتاقی را برانگیخته کنیم یا محیطی دنج و پر جنب و جوش ایجاد کنیم. بنابراین، هنگام انتخاب رنگ برای آسانسور خانه، مهم است که انتخابی را انتخاب کنید که با سبک داخلی خانه شما مطابقت داشته باشد. در این وبلاگ نحوه انتخاب رنگ بالابر مناسب برای فضای خود را به شما نشان خواهیم داد.

احتمالات رنگ

اول، بیایید در مورد گزینه های رنگ صحبت کنیم! انتخاب رنگ لیفت منزل شما نقش مهمی در تطابق با بقیه خانه شما دارد، به همین دلیل در مورد رنگ، ما دوست داریم تا حد امکان گزینه های بیشتری را ارائه دهیم. Cibes 250 گزینه رنگ RAL و طیف وسیعی از رنگ‌های درجه یک را ارائه می‌دهد که شما را به سطح بالاتری می‌برد. در اینجا به انتخاب های رنگ برتر ما نگاهی بیندازید: (به نقل از Cibes.com)

 

تئوری رنگ چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که طراحان داخلی چگونه همه رنگ ها را برای دکوراسیون داخلی خود هماهنگ
می کنند؟ راز آنها این است که آنها از تئوری رنگ برای یافتن سایه هایی استفاده می کنند که بهترین کار را با هم
دارند. برای درک دلیل اینکه چرا ما به روش خاصی با رنگ ها کار می کنیم، مهم است که علم و هنر رنگ را درک 
کنیم، که با چرخه رنگ شروع می شود که توسط سر اسحاق نیوتن ایجاد شده است.

 

پالت رنگ خانه خود را تعیین کنید

این که آیا به خرید آسانسور فکر می کنید و نمی دانید چگونه آن را با بقیه سبک خود هماهنگ کنید، یا اگر از ابتدا شروع کرده اید و می خواهید اتاق اطراف آسانسور را تزئین کنید، انتخاب رنگ مناسب برای سلیقه شما ضروری است.

برای شروع، با فکر کردن به رنگ های موجود در خانه خود شروع کنید و به این فکر کنید که از چه نوع طرح رنگی پیروی می کنید. آیا قادر به تشخیص الگوهای رنگ هستید؟ اگر از صفر شروع می‌کنید، به سایه‌هایی فکر کنید که دوست دارید در فضای خود ببینید، و اینکه آیا می‌خواهید بالابر شما محور اصلی باشد یا نقش خنثی‌تری داشته باشد.

طرح‌های رنگی فقط یک روش کلی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری این است که کدام رنگ‌ها به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند، و با دانستن طرح رنگ خود، می‌توانید گزینه‌های رنگی بالابر را که به بهترین وجه مناسب فضای شما هستند، شناسایی کنید. در ادامه این وبلاگ، ما به شما در مورد طرح های رنگی مختلف می گوییم که می توانید از آنها برای یافتن رنگ ایده آل استفاده کنید.

 

می توانید پیش نمایش رنگ انتخاب شده خود را با قابلیت جالب سایت Cibes امتحان کنید.

هنگام خرید بالابر، انتخاب رنگ های زیادی وجود دارد. شما می توانید رنگ ها و مواد شفت، درها، سقف، دیوارها، کف، فرمان و موارد دیگر را سفارشی کنید. بنابراین، بهترین راه برای دیدن اینکه آیا انتخاب رنگ درستی انجام می‌دهید این است که بالابر خود را بسازید و با امکانات بی‌پایان ما بازی کنید.

https://www.cibeslift.com/us/lift-configurator/

 

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.


2 سال پیش
دکوراسیون رنگ چیدمان بالابر آسانسور آسانسور خانگی آسانسور شیشه ای آسانسور دوبلکس بالابر خانگی