قیمت آسانسور خانگی شیشه ای دو طبقه لوکس لیفت

قیمت آسانسور خانگی شیشه ای یا پانوراما لوکس لیفت دو طبقه در سال 1403 و مقایسه قیمت ها

قیمت آسانسور خانگی دوطبقه

عوامل موثر بر قیمت آسانسور خانگی دوطبقه

انواع آسانسور‌خانگی یا هوم‌لیفت، مزایا، معایب و قیمت

آسانسور کششی

آسانسور هیدرولیک

آسانسور پیچی

آسانسور وینچی

آسانسور پنوماتیک

آسانسور مغناطیسی

پیشنهاد ما آسانسور خانگی لوکس لیفت

ویژگی های لوکس لیفت

 

قیمت آسانسور خانگی دو طبقه به عوامل متنوعی بستگی دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. بطور کلی قیمت آسانسور های دوطبقه در سال 1403 دربازه ی گسترده ای از 280 تا 480  میلیون میباشد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت و بازدید از منزلتان با کارشناسان ما در شرکت پله نورد تماس بگیرید.

قیمت لوکس لیفت

قیمت لوکس لیفت در مهر ماه 1403 :

برای دو ایستگاه یا دو طبقه 450 الی 490 میلیون تومان

برای سه ایستگاه یا سه طبقه 550 الی 590 میلیون تومان

برای چهار ایستگاه یا چهار طبقه 650 الی 690 میلیون تومان

 

قیمت آسانسور خانگی: عواملی که باید در نظر بگیرید
مقدمه
آسانسورهای خانگی امروزه به یک نیاز ضروری برای بسیاری از منازل تبدیل شده‌اند. این دستگاه‌ها نه تنها راحتی و سهولت و زیبایی را به همراه دارند، بلکه ارزش ملک را نیز افزایش می‌دهند. اما یکی از مهم‌ترین سوالات که برای خریداران مطرح می‌شود، قیمت آسانسور خانگی است. در این مقاله قصد داریم به بررسی عوامل موثر بر قیمت آسانسور خانگی بپردازیم و نکاتی را در این زمینه ارائه دهیم.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت آسانسور خانگی


1. نوع آسانسور : نوع آسانسور یکی از عوامل اصلی و شاید بتوان گفت مهم ترین عامل تأثیرگذار بر قیمت آن است. آسانسورهای کششی، هیدرولیک، پیچی یا اسکرولیفت، وینچی، پنوماتیک و مغناطیسی یا مگنتی انواع آسانسور خانگی هستند که هر یک ویژگی‌ها و قیمت متفاوتی دارند و در ادامه بطور مفصل به مقایسه، بررسی مزایا و معایب و اعلام قیمت آنها میپردازیم.

 

 


 

 

 

2. ظرفیت و اندازه
قیمت آسانسور خانگی به ظرفیت و اندازه آن بستگی دارد. آسانسورهایی با ظرفیت بالاتر و اندازه بزرگتر، به طور طبیعی به خاطر استفاده از متریال بیشتر گران‌تر هستند. برای مثال برای داشتن آسانسور شیشه ای با ابعاد بزرگتر شما نیاز به شیشه سکوریت بیشتر دارید که در قیمت نهایی تاثیر بسزایی دارد.

 


3. تعداد طبقات یا تعداد توقف آسانسور در ساختمان
تعداد طبقات خانه نیز یکی دیگر از عواملی است که تاثیر مستقیم بر قیمت آسانسور دارد. هرچه تعداد طبقات بیشتری نیاز به سرویس‌دهی داشته باشند، علاوه بربالا رفتن ارتفاع ، منجرب به تنظیمات و عملیات بیشتری برای نصب آسانسور است و هزینه کلی نصب بیشتر خواهد بود. هزینه تعمیر و خدمات نگهداری آسانسور هم با تعداد طبقات ساختمان نسبت مستقیم داشته و هرچه تعداد طبقات بیشتر شود هزینه آن افزایش می‌یابد.

4. امکانات اضافی
امکانات اضافی مانند دکوراسیون داخلی، سیستم‌های ایمنی پیشرفته، و فناوری‌های نوین می‌توانند قیمت آسانسور را به طور قابل توجهی افزایش دهند. سیستم ایمنی آسانسور،کارکرد پیشگیری از بروز حوادث و سوانح را برعهده دارند؛ یا این که در صورت وقوع هر نوع حادثه، با کارکرد خود شدت آسیب های ناشی از آن را به میزان زیادی کاهش می دهند.  پیشنهاد میشود هرگز به هیچ عنوان به خاطر کاهش قیمت آپشن های ایمنی مانند پاراشوت، لبه ایمنی، ترمز اضطراری، پایین آورنده اضطراری و مهره اطمینان را حذف نکنید!

انواع آسانسور‌خانگی یا هوم‌لیفت، مزایا، معایب و قیمت

آسانسور خانگی یا همان هوم لیفت برای استفاده مسکونی طراحی شده است و دسترسی آسان بین طبقات  مختلف یک خانه دوبلکس یا تریبلکس و یا آپارتمان را فراهم می‌کند. آسانسورهای خانگی در اکثر موارد برای راحتی  ساکنین و همچنین راحتی افراد دارای معلولیت یا مسن نصب می‌شوند. علاوه براین نصب آسانسور در منزل به عنوان یک المان معماری باعث زیبایی و لوکس شدن منزل شده و قیمت ملک را افزایش میدهد.

شش دسته اصلی آسانسورهای خانگی وجود دارد: کششی، هیدرولیک، پیچی، پنوماتیک و مغناطیسی. هر نوع دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود است که در ادامه بطور مفصل به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

 

  1. آسانسور کششی

متداول‌ترین نوع آسانسور در ساختمان‌های امروزی، آسانسور کششی است! این نوع آسانسور، همان آسانسور های معمولی است که از دیرباز در ساختمان های بلند مورد استفاده قرار میگرفته است و قبل از ساخت منزل حتما میبایست محل آن را که چاله آسانسور نام دارد در طراحی لحاظ کرده باشید و هم چنین فضایی بالای طبقات به عنوان موتورخانه باید درنظر گرفت. برای حرکت این آسانسورها از سه وسیله سیم بکسل ، وزنه تعادل و کابین استفاده می گردد.سیم بکسل بر روی فلکه اصلی موتور و فلکه هرزگرد قرار می گیرد. این وسیله از یک سو به کابین و از سوی دیگر به وزنه تعادل متصل است.

مزایای آسانسور کششی:

  • امکان و فراهم بودن استفاده از این نوع آسانسورها در ساختمانهای با ارتفاع زیاد می باشد.
  • سرعت بالا: از 0.5 متر بر ثانیه تا حداکثر 2.5 متر بر ثانیه
  • موجود بودن و در دسترس بودن آسان قطعات یدکی و سیستم فرمان
  • استفاده از سرعت متغیر نسبت به بلندی ساختمان
  • مصرف انرژی کم

معایب آسانسور کششی:

  • امکان اضافه کردن آن به ساختمان وجود ندارد زیرا از قبل باید چاله آسانسور ساخته شده باشد
  • نیاز به چاهک دارد
  •   نیاز به موتور خانه در بالای طبقات دارد
  • برق آن باید سه فاز باشد

در مجموع فضای زیادی برای نصب میخواهد و امکان استفاده آن در یک آپارتمان دوبلکس به هیج عنوان وجود ندارد زیرا باید چاهک در پایین طبقه و موتورخانه در بالا تعبیه شود. مزیت آن در ساختمان های بلند است.

 

  1. آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک یکی از انواع آسانسور‌های خانگی است. در گذشته آسانسورهای هیدرولیک بر اساس قانون پاسکال کار می‌کردند؛ به گونه‌ای که ظرفی پر از روغن که در سمتی سطح مقطع کوچک و در سمت دیگر سطح مقطع بزرگتری داشت و با فشار آوردن به یک سمت، سمت دیگر دستگاه در جهت عمودی جابه‌جا می‌شد. اما آسانسورهای امروزی متشکل است از موتور الکتریکی پمپ فشار روغن و جک هیدرولیک که همه این وسایل در چاهک آسانسور و در زیر کابین قرار می‌گیرد.

مزایای آسانسور هیدرولیک

  • حذف موتورخانه از بالای چاه آسانسور
  • نصب و سرویس آسان و ایمن
  • حرکت نرم  و کم صدا
  • طراحی زیبا و قابل سفارشی سازی
  • نیازی به چاله آسانسور ندارد
  • کم جاست و فضای کمی برای نصب لازم دارد

معایب آسانسور هیدرولیک

  • محدودیت سرعت: سرعت آسانسور های هیدرولیک حدود 0.16 متر بر ثانیه است.
  • محدودیت ارتفاع: آسانسور های هیدرولیک نهایت تا پنج طبقه امکان استفاده دارند.
  • حساسیت نسبت به دما: اگر سیستم هیدرولیک یا محیط بیش از حد گرم شود، روغن هیدرولیک غلظت نسبی خود را از دست می‌دهد. در این صورت تراز کابین و طبقه در هنگام توقف آسانسور در هر طبقه به هم میریزد و هم چنین در محیط سرد غلظت روغن بالارفته و حرکت آسانسور به سختی انجام میشود.
  • محدودیت ترافیک: از آن جا که یکی از معایب آسانسور هیدرولیک محدودیت سرعت بود، باعث می‌شود که این آسانسور برای ساختمان‌هایی که تردد در آن‌ها زیاد است مناسب نباشند. از طرف دیگر چون آسانسور هیدرولیک با فشار روغن کار می‌کند، با افزایش تردد و استفاده مکرر از آسانسور، حرارت روغن افزایش و کیفیت عملکرد آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. بنابراین آسانسورهایی که با پمپ هیدرولیکی کار می‌کنند برای ساختمان‌هایی با ترافیک بالا مناسب نیستند و عملکرد آن‌ها کاهش می‌یابد.
  • نیاز به چاله آسانسور عمیق دارد
  •  هزینه: نصب آسانسورهای هیدرولیک به دلیل نیاز به اتاق کابین و پمپ هیدرولیک نسبت به انواع دیگر آسانسورها هزینه بیشتری دارد.

آسانسور پیچی

آسانسور پیچی یکی از انواع آسانسور می باشد که عمل بالا رفتن از طبقات را با مکانیزم پیچ و مهره انجام میدهد. جک پیچ و مهره‌ای که به اختصار به آن جک پیچی نیز گفته می‌شود، یکی از انواع مکانیزم‌های محرکه است که برای ایجاد حرکت خطی استفاده می‌شود. این نوع آسانسورها همچنین یکی از ایمن ترین نوع آسانسور محسوب می شود که حتی به کمک آن احتمال سقوط، به نزدیکی صفر خواهد رسید. علت ایمنی بالای این سیستم آسانسور نیز، قابلیت خودقفلی پیچ می باشد که این قابلیت اجازه ی سقوط آزاد را به کابین این نوع آسانسور نمی دهد. علاوه بر این ها آسانسورهای پیچی می تواند با ظاهر شفاف، زیبا و منحصر به فرد خود به واحد های تجاری، منازل دوبلکس و ویلایی زیبایی زیادی اعطا کند. همچنین از این نوع آسانسور می توان در مواردی که مکانی خاص برای آسانسور در آن تعبیه نشده، بهره برد.

مزایای آسانسور پیچی

  • نیازی به موتورخانه، چاله آسانسور و چاهک ندارد.
  • نصب آسان و سریع
  • مقرون به صرفه و هزینه نصب پایین
  • عدم حساسیت به دما و کارکرد مناسب در هر دمایی
  • تعمیر و نگهداری آسانسور پیچی نسبت به آسانسور هیدرولیکی آسان تر است
  • فاقد جک و پمپ روغن و اقتصادی
  • کم جا و قابل نصب در فضای بسیار کوچک
  • به دلیل خود قفل بودن ایمنی بسیار بالایی دارد، میتوان گفت امن ترین نوع آسانسور است.
  • طراحی زیبا و قابل سفارشی سازی

معایب آسانسور پیچی

  • محدودیت سرعت: سرعت آسانسور های پیچی حدود 0.15 متر بر ثانیه است.
  • محدودیت ارتفاع: آسانسور های پیچی نهایت تا چهار طبقه یعنی سه طبقه روی همکف امکان استفاده دارند.
  • محدودیت وزن و تعداد نفرات: این نوع آسانسور حداکثر قادر به حمل  بار 350 کیلوگرم میباشد.

 

 

آسانسور وینچی

آسانسور وینچی نوعی آسانسور کششی بدون موتورخانه است که با استفاده از سیم بکسل و نیروی محرکه الکتریکی، کابین را به صورت عمودی جابجا می کند. این نوع آسانسور به دلیل عدم نیاز به موتورخانه در فضای بالای چاه آسانسور، جایگاه ویژه ای در ساختمان های با فضای محدود پیدا کرده است.

در دنیای امروز، حمل و نقل عمودی در ساختمان‌ها امری ضروری است و انتخاب نوع درست آسانسور می‌تواند نقشی کلیدی در افزایش کارایی و رفاه داشته باشد. آسانسور وینچی یکی از گزینه‌های محبوب است که در این مقاله به بررسی مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت. از این نوع آسانسور برای جابجایی مواد اولیه، محصولات و تجهیزات در کارخانجات و انبارها و بالا بردن مصالح در ساختمان سازی استفاده میشود و به دلیل ویژگی های خاص آن استفاده صنعتی آن بیشتر از استفاده خانگی است.

مزایای آسانسور وینچی

کارایی بالا: آسانسورهای وینچی به دلیل مکانیزم خاص خود، عملکردی نرم و با کیفیت ارائه می‌دهند. موتور قوی آنها، حرکتی روان را فراهم می‌کند.

صرفه‌جویی در فضا: به دلیل طراحی خاص و فشرده، این آسانسورها به فضای کمتری برای نصب نیاز دارند و می‌توانند در ساختمان‌هایی با فضای محدود بسیار کارآمد باشند.

سهولت نگهداری: سیستم‌های وینچی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تعمیر و نگهداری آن‌ها نسبت به سایر انواع آسانسورها ساده‌تر و کمتر هزینه‌بر است.

انعطاف‌پذیری: این نوع آسانسورها در انواع مختلف برای مصارف گوناگون از جمله مسکونی و تجاری در دسترس هستند و قابلیت سفارشی‌سازی مطابق با نیازهای خاص هر پروژه را دارند.

معایب آسانسور وینچی

  • ایمنی بسیار پایین: به علت معلق بودن کابین و نگهداری آن به وسیله سیم بکسل ایمنی بسیار پایینی دارد.
  • هزینه اولیه بالا: نصب و راه‌اندازی این نوع آسانسور معمولاً بیشتر از برخی مدل‌های دیگر هزینه‌بر است، که می‌تواند برای پروژه‌هایی با بودجه محدود چالش‌برانگیز باشد.
  • مصرف انرژی بیشتر: این آسانسورها به دلیل داشتن موتورهای قوی‌تر معمولاً مصرف برق بیشتری دارند، که در بلندمدت به هزینه‌های بیشتری منجر می‌شود.
  • سروصدا: اگرچه مکانیزم‌های جدیدتر به کاهش صدا کمک کرده‌اند، برخی مدل‌های قدیمی‌تر ممکن است همچنان ایجاد صدا در هنگام حرکت کنند.
  • نیاز به فضای موتورخانه: برخی از مدل‌های آسانسور وینچی به فضایی برای موتورخانه نیاز دارند، که می‌تواند طراحی ساختمان را پیچیده‌تر کند.

 

آسانسور پنوماتیک

 آسانسور پنوماتیک یکی از انواع آسانسور است که نیرو محرکه‌ی آن را خلاء و فشار هوا تأمین می‌کند. شفت این آسانسورها به صورت یک سیلندر شفاف از جنس ورق پلی کربنات است که با کابین آسانسور درون آن قرار می‌گیرد. با بسته شدن درب‌های آسانسور، در این سیلندر شرایط خلاء ایجاد می‌شود و با ایجاد فشار هوا از پایین به سمت بالا، کابین به بالا حرکت می‌کند. برای پایین آمدن آسانسور هم دریچه‌های تنظیم فشار هوا باز می‌شوند و آسانسور به سمت پایین حرکت می‌کند. این نوع آسانسور به علت پیچیدگی عملکرد و تکنولوژی پیشرفته هنوز برای مصرف خانگی در ایران رایج نیست.

مزایای آسانسور پنوماتیک

  • نصب ساده و سریع: به دلیل طراحی ماژولار، نصب آسانسورهای پنوماتیک سریع و ساده است و نیاز به تغییرات سازه‌ای پیچیده در ساختمان ندارند.
  • طراحی زیبا و مدرن: با طراحی شفاف و سبک، آسانسورهای پنوماتیک جلوه‌ای خاص و مدرن به فضای داخلی می‌بخشند.

معایب آسانسور پنوماتیک

  • محدودیت ارتفاع و ظرفیت: یکی از بزرگ‌ترین معایب این نوع آسانسورها، محدودیت در ارتفاع ساختمان و ظرفیت باربری است که آن‌ها را بیشتر برای استفاده‌های خانگی یا ساختمان‌های کم‌طبقه مناسب می‌کند.
  • هزینه ابتدایی بالا: قیمت خرید و نصب این آسانسورها به دلیل فناوری پیشرفته‌تر، بالاتر از انواع معمولی آسانسور است.
  • نیاز به نگهداری ویژه: سیستم‌های پنوماتیک نیاز به نگهداری تخصصی دارند که ممکن است برای برخی از کاربران، چالش‌برانگیز باشد.
  • محدودیت تعمیرات و قطعات یدکی: به دلیل فناوری خاص، تعمیرات و تهیه قطعات یدکی آن‌ها ممکن است هزینه‌بر و زمان‌بر باشد.

آسانسور مغناطیسی

آسانسور مغناطیسی یا آسانسور بدون کابل، نوعی از سیستم‌های حمل و نقل عمودی است که به جای استفاده از کابل‌های سنتی، از نیروی مغناطیسی برای حرکت کابین آسانسور استفاده می‌کند. در این نوع آسانسور، از خاصیت مغناطیسی برای ایجاد نیروی حرکت و تعادل استفاده می‌شود.

نحوه عملکرد آسانسور مغناطیسی

آسانسورهای مغناطیسی معمولاً از دو جزء اصلی تشکیل می‌شوند:

میدان مغناطیسی: ایجاد شده توسط آهنرباهای دائمی یا الکترومغناطیس که نیروی لازم برای بالا رفتن و پایین آمدن کابین را فراهم می‌کند.

الکتروموتور: که با تغییر جریان الکتریکی، می‌تواند میدان مغناطیسی را کنترل کند و به این ترتیب حرکت کابین را تنظیم کند.

مزایای آسانسور مغناطیسی

  • بدون کابلی: به دلیل عدم استفاده از کابل، امکان خرابی کمتری وجود دارد و نصب آن آسان‌تر است.
  • کم‌صدا و بدون لرزش: این سیستم به دلیل طراحی خاص و مکانیزم حرکت نرم و یکنواخت، کم‌صدا و بدون لرزش است.
  • کارایی بالا: آسانسورهای مغناطیسی می‌توانند با سرعت بالا حرکت کنند و لذا برای ساختمان‌های بلند مناسب هستند.
  • نگهداری کمتر: کاهش اجزای متحرک در مقایسه با آسانسورهای معمولی، نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری را به همراه دارد.

معایب آسانسور مغناطیسی

  • هزینه بالا: فناوری پیشرفته‌تری که در این نوع آسانسورها به کار رفته، ممکن است هزینه‌های اولیه نصب و راه‌اندازی را افزایش دهد.
  • نیاز به فضای مخصوص: طراحی و نصب این سیستم‌ها ممکن است نیاز به فضای ساختاری ویژه داشته باشد.
  • محدودیت در ارتفاع: با وجود عملکرد خوب، آسانسورهای مغناطیسی ممکن است در مقایسه با برخی دیگر از سیستم‌ها، محدودیت‌هایی از لحاظ ارتفاع و ظرفیت داشته باشند.
  • مصرف برق بالا

 

نکات خرید آسانسور خانگی
 1. مشاوره با کارشناسان
قبل از خرید، مهم است که با کارشناسان مشورت کنید. آنها می‌توانند شما را در انتخاب بهترین نوع آسانسور برای نیازهای خاص شما راهنمایی کنند. این مشاوره می‌تواند شامل بررسی نیازهای فضای شما، طراحی داخلی و بودجه شما باشد.
 2. انتخاب برند معتبر
حفظ کیفیت در انتخاب برند آسانسور بسیار حائز اهمیت است. برندهای معتبر معمولاً خدمات پس از فروش بهتری ارائه می‌دهند و همچنین تضمین کیفیت محصولات را می‌کنند.
 3. نصب حرفه‌ای
نصب مناسب آسانسورهای خانگی شیشه‌ای پانوراما نیاز به تخصص و تجربه دارد. بنابراین، انتخاب یک تیم نصب معتبر و حرفه‌ای می‌تواند تاثیر بسزایی در عملکرد و طول عمر آسانسور شما داشته باشد.

 

 

پیشنهاد ما آسانسور خانگی لوکس لیفت

آسانسور خانگی لوکس لیفت محصولی از شرکت دانش بنیان پله نورد امن ایرانیان است. در پله نورد فارغ التحصیلان دانشگاه شریف با بهره گیری از دانش روز و تجربه فنی خود آسانسور خانگی لوکس لیفت را تولید نموده اند. لوکس لیفت در دسته ی آسانسور های پیچی یا اسکرو لیفت قرار دارد . لوکس لیفت  با لحاظ کردن تمامی اصول ایمنی و استاندارد آسانسوری ایمن و راحت را به مشتری عرضه میکند. این محصول می‌تواند با ظاهر شفاف، زیبا و در عین حال ساده‌ی خود و به دلیل انعطاف پذیری بالا از نظر اندازه و گزینه های طراحی، یک انتخاب عالی برای واحد های تجاری، رستوران ها، ادارات، منازل دوبلکس و تریپلکس  باشد. کاربرد دیگر آن نصب در منازلی است که مکانی برای آسانسور در آن تعبیه نشده و می‌توان این محصول را در فضایی کوچک نصب کرد. این محصول بدون چاله، چاهک، موتورخانه، بدون تخریب قابل اضافه شدن به منازل میباشد. 

ویژگی های لوکس لیفت

  • نصب آسان و بدون تخریب
  • بدون چاله، چاهک و موتورخانه
  • قابل اضافه شدن به منازل بدون هیچ تخریب و عملیات عمرانی
  • ظاهر لوکس شیشه ای و متناسب با دکوراسیون داخلی منازل
  • طراحی سفارشی و به سلیقه مشتری
  • کم جا و قابل نصب در فضای حداقلی 80 در 100 سانتی متر
  • هزینه نصب و نگهداری پایین
  • ایمنی بسیار بالا با استفاده از مهره اطمینان و پاراشوت و لبه ایمنی
  • خود قفل بودن و عدم سقوط
  • استفاده از برق تکفاز

قیمت لوکس لیفت

قیمت لوکس لیفت در مهر ماه 1403 :

برای دو ایستگاه یا دو طبقه 450 الی 490 میلیون تومان

برای سه ایستگاه یا سه طبقه 550 الی 590 میلیون تومان

برای چهار ایستگاه یا چهار طبقه 650 الی 690 میلیون تومان




نتیجه‌گیری
با توجه به تمامی این عوامل، قیمت آسانسور خانگی می‌تواند متغیر باشد. لذا، قبل از خرید، تحقیق کامل و دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه‌ای بسیار حیاتی است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا درک بهتری از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آسانسور خانگی داشته باشید و تصمیم بهتری در این زمینه بگیرید.
شرکت فنی مهندسی پله نورد امن ایرانیان با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص خود که فارغ التحصیلان مهندسی مکانیک دانشگاه شریف هستند توانسته دانش و تجربه را در هم بیامیزد و آسانسوری امن و زیبا را به عنوان ویترین شیشه ای به منزل شما هدیه دهد. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از پیج اینستاگرام daya_homelift دیدن نمایید.


7 روز پیش
آسانسور خانگی قیمت آسانسور خانگی قیمت آسانسور دو طبقه خرید خرید آسانسور دوطبقه خرید آسانسور شیشه ای خرید جک پیچی قیمت آسانسور سه طبقه قیمت آسانسور 4 طبقه مینی آسانسور خانگی آسانسور پانوراما آسانسور خانگی شیشه ای خرید آسانسور پانوراما خرید هوم لیفت هوم لیفت آسانسور پیچی لوکس لیفت آسانسور بدون چاله قیمت بالابر خانگی بالابر خانگی