بالابر خانگی خود را طراحی کنید

شرکت پله نورد، با توجه به حساسیت کارفرماها، سعی می کند بیشترین امکان طراحی آسانسور را به کارفرماها و معماران داخلی بدهد. در این مقاله به طور خلاصه به برخی از امکانات طراحی ظاهری بالابر خانگی اشاره شده است.

طراحی داخلی فضایی که در آن زندگی می­کنیم بر روحیه ما تاثیر شگرفی خواهد گذاشت. به همین دلیل توجه به تمام نکات کوچک و بزرگ و انتخاب و طراحی درست المان­های داخلی، بسیار با اهمیت است. یکی از بزرگترین المان­های موجود در منزل، بالابر خانگی است.

شرکت پله نورد امن ایرانیان، در کنار بحث­های کارایی و فنی آسانسور خانگی، با تمرکز بر طراحی صنعتی در پی ارائه هوم لیفت یا بالابر خانگی هماهنگ با طراحی داخلی است. در این مقاله به امکاناتی که آسانسور خانگی پله نورد امن ایرانیان برای هماهنگی با طراحی داخلی دارد، پرداخته شده است.

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ بالابر خانگی شما نقش مهمی در تطابق با بقیه خانه شما دارد. ایجاد هماهنگی و هارمونی بین رنگ استفاده شده در آسانسور با فضای داخلی ساختمان بسیار اهمیت دارد. هماهنگی در رنگ مثل هماهنگی در نت های موسیقی است و در ایجاد هارمونی مناسب و چشم نواز به مانند قطعه موسیقی با اهمیت است. به همین دلیل، شرکت پله نورد امن ایرانیان تقریبا تمام طیف های رنگ ممکن را ارائه می کند. هنگام خرید بالابر خانگی، شما می توانید رنگ شفت، درها، سقف، دیوارها، کف، فرمان و موارد دیگر را سفارشی کنید.

رنگ های مختلف می توانند تاثیرات مختلفی بر روحیه و احساس ما داشته باشند. مانند احساس خوشحالی، آرامش، صمیمیت، راحتی و غیره.  این بستگی به شخصیت و روحیات ما دارد که چگونه به هر رنگ واکنش نشان دهیم. همچنین ژنتیک نیز می تواند بر حس ما نسبت به یک رنگ موثر باشد. اما به طور کلی می توان گفت که به طور کلی، دو نوع رنگ گرم و سرد وجود دارد. رنگ های سرد رنگ هایی هستند که احساس آرامش، سکوت و امنیت را ایجاد می کنند. رنگ هایی مانند آبی، بنفش و سبز، رنگ هایی با رنگ سرد محسوب می شوند. رنگ های گرم احساس انرژی ما را تحریک می کنند و باعث افزایش آدرنالین می شوند. قرمز و نارنجی رنگ های گرم هستند. همچنین رنگ های روشن می توانند فضا را روشن و بزرگ جلوه دهند. در مقابل، رنگ های تیره شیک، سنگین و گرم هستند.

انتخاب دیواره ها

بعضی یا هر چهار دیواره بالابر خانگی شما می تواند از جنس شیشه و یا ورق آلومینیوم و یا کامپوزیت باشد. بسته به اینکه آسانسور خود را در کجا نصب می کنید، می توانید دیواره ها را برای کاربرد مدنظر خود انتخاب کنید. همچنین رنگ شیشه ها و دیواره ها را می توانید متناسب با رنگ طراحی داخلی آسانسور انتخاب کنید.

نوع دیواره های آسانسور خانگی می تواند در نورپردازی منزل شما و شدت نور محیط اثر گذار باشد. که خود یکی از مهم ترین نکات طراحی داخلی منازل است.

پلتفرم یا نیم کابین

شما می توانید برای آسانسور خانگی خود تنها یک پلتفرم ال شکل داشته باشید که کلیدهای فرمان بر روی آن قرار دارند و این پلتفرم در یک شافت شیشه ای حرکت می کند و یا اینکه از نیم کابین استفاده کنید که از سه طرف و سقف محصور است و از یک طرف باز است.

زمانی که افراد سالمند کاربران بالابر خانگی هستند، و یا می خواهید کاربر آسانسور فضای خصوصی بقیه را نقض نکند،شرکت پله نورد استفاده از نیم کابین را به شما توصیه می کند.

وجود نمای وسط و یا عدم وجود آن

وجود نمای وسط در پلتفرم های ال کوتاه، حائلی بین کاربر و پیچ و ریل است. شما می توانید با استفاده از پلتفرم ال بلند و یا نیم کابین، نمای وسط را حذف کنید که با این کار تقریبا حدود 7 سانتی متر می توانید به بزرگی پلتفرم و یا نیم کابین خود اضافه کنید.

زمانی که محدودیت جدی فضا دارید، حذف نمای وسط یکی از پیشنهادات جدی شرکت ما به شماست.

نور پردازی

با ایجاد انواع نورپردازی در سقف شافت آسانسور خانگی، در روی پلتفرم یا نیم کابین، شما می توانید نمای زیبایی به بالابر خانگی خود بدهید. این نورپردازی علاوه بر اینکه می تواند با رنگ های مختلف انجام شود، می تواند دایمی یا موقت باشد به نحوی که هر گاه آسانسور حرکت کند روشن شود.

انتخاب درب آسانسور

درب آسانسور می تواند درب های لولایی معمولی، لولایی شیشه ای باشد. همچنین می تواند  با روکش استیل نمای زیباتری داشته باشد. اکثر درب های لولایی که در بازار ایران موجود اند، امکان استفاده در شافت آسانسور خانگی پله نورد را خواهد داشت که با جستجوی ساده در اینترنت می توانید در مناسب خود را انتخاب کنید.

طراحی اختصاصی

همچنین شرکت پله نورد امکان طراحی اختصاصی بالابر خانگی متناسب با سلیقه و منزل شما را دارد.

 

جهت مشاوره با کارشناسان شرکت، تماس بگیرید.


1 سال پیش
آسانسور خانگی آسانسور دوبلکس بالابر خانگی هوم لیفت اسانسور شیشه ای قیمت بالابر خانگی