آسانسور خانگی لوکس

پنج دلیلی که آسانسور خانگی باعث افزایش ارزش ویلای شما می شود.

پنج دلیلی که آسانسور خانگی باعث افزایش ارزش ویلای شما می شود.

بدون شک یکی از تجهیزات جدید هر ویلا و خانه لوکس یا دوبلکس آسانسور خانگی است.

آیا شما بدنبال راهی برای افزایش ارزش ویلا یا خانه لوکس خود هستید؟ آسانسور خانگی لوکس پاسخ شماست.

چرا آسانسورهای خانگی لوکس؟

نه تنها یک استایل و زیبایی خاصی به منزل شما می بخشد. بلکه یک سرمایه گذاری عملی است که هیچ وقت ارزش خود را از دست نمی دهد. تاکنون آسانسورهای رایج با مکانیزم موتور و جک هیدرولیک یا موتور و سیم بکسل  قابلیت پانوراما ۳۶۰ درجه یا طراحی مطابق دکوراسیون داخل منزل را نداشتند. ولی آسانسور لوکس پله نورد امن ایرانیان با برخورداری از مکانیزمی متفاوت در سراسر جهان به عنوان بهترین آسانسورهای خانگی لوکس شناخته می شوند. ظاهر بسیار زیبایی دارند و مطابق با دکوراسیون داخل خانه طراحی و ساخته خواهند شد. بسیاری از افراد برای نصب آسانسور خانگی لوکس با مکانیزم جک هیدرولیک معمولا نگران هستند. چراکه نشت روغن از جک هیدرولیک و سایر تجهیزات انتقال دهنده روغن یا خرابی آن ها باعث آزردگی خاطر آن ها خواهد شد. ولی ما در شرکت پله نورد امن ایرانیان این مشکل را حل کرده ایم.

چرا ویلای من با آسانسور/ بالابر خانگی ارزش پیدا می کند؟

ویلای شما با داشتن آسانسور خانگی به دلایل زیر ارزش بیشتری خواهد داشت:

  • وسیله ای برای صرفه جویی در وقت و راحتی بیشتر

یک بالابر خانگی لوکس داخل خانه ایده آل ترین راه برای جابجایی درون منزل به جای راه پله است. برای انجام دادن کارهای منزل دیگر نگران عبور از پله نخواهید بود. با زمان کمتر و راحتی بیشتر به سادگی بین طبقات تردد می کنید و از منزل خود لذت خواهید برد.

  • افزایش فضای منزل

شما با داشتن ویلا و خانه دوبلکس فضای بیشتری نسب به خانه های معمولی دارید. در نتیجه می توانید انتخاب های بیشتری برای چیدمان دکوراسیون منزل خود داشته باشید. این مورد باعث افزایش رفاه شما می شود. معمولا در خانه های دوبلکس راه پله فضای بیشتری از آسانسور خانگی اشغال می کند. البته آسانسور خانگی می تواند در بیرون منزل نصب شود.

  • افزایش دسترسی افرد سالمند و ناتوان

جذابیت خانه های دارای بالابر و آسانسورهای خانگی این است که دیگر نگران رفت و آمد افراد سالمند و ناتوان به منزل خود نیستید. آسایش این افراد در منزل شما تامین می شود. این امتیاز اضافه شده سبب می شود در بازار این گونه ویلا و خانه ها خریداران بیشتری نیز داشته باشند.

  • در میانسالی و کهنسالی آسوده خاطر خواهید بود.

اگر منزل شما آسانسور خانگی لوکس داشته باشد دیگر در میانسالی و کهنسالی نگران تعویض منزل خود نخواهید بود. در نتیجه آسودگی خاطر در ویلا و خانه ای که در آن خاطرات زیبای شما شکل گرفته، زندگی خواهید کرد.

  • یک وسیله ای که زیبایی خانه شما را دو چندان میکند.

داشتن یک آسانسور خانگی لوکس می تواند یک طرح خاص به منزل شما بدهد. به طوریکه هم سادگی و هم پیچیدگی را دکوراسیون منزل شما داشته باشد. در آن صورت به داشتن یک محصول با کیفیت و بسیار شیک افتخار می کنید.

انتخاب محصول مناسب

نسل جدید آسانسورهای خانگی پله نورد امن ایرانیان مکانیزمی متفاوت دارد. طراحی و ساخت بسیار سفارشی برای هر منزل صورت می گیرد که سبب برآورده شدن تمام انتظارات مشتریان می شود. شما می‌توانید نمونه‌هایی از این محصول را در آدرس pelenavard.com/gallery مشاهده کنید.


4 سال پیش
آسانسور آسانسور خانگی آسانسور لوکس بالابر بالابر خانگی بالابر خانگی لوکس پله نورد امن ایرانیان آسانسور شیشه ای آسانسور ویلایی