آسانسور شیشه ای خانگی

در خانه ای که دوست دارید با یک آسانسور شیشه ای لوکس بمانید. پله ها معمولا یک مشکل بالقوه برای خانواده و دوستان شما هستند. آسانسورهای شیشه ای قابلیت استفاده و نمایش منزل شما را بیشتر می کنند. آسانسورهای خانگی را به خاطر اتاقک شیشه ای آن ها، آسانسورهای شیشه ای می گویند. البته می توان در آن ها علاوه بر درب شیشه ای از درب معمولی استفاده کرد.

چرا آسانسورهای شیشه ای خانگی؟

در خانه ای که دوست دارید با یک آسانسور شیشه ای لوکس بمانید. پله ها معمولا یک مشکل بالقوه برای خانواده و دوستان شما هستند. آسانسورهای شیشه ای قابلیت استفاده و نمایش منزل شما را بیشتر می کنند. آسانسورهای خانگی را به خاطر اتاقک شیشه ای آن ها، آسانسورهای شیشه ای می گویند. البته می توان در آن ها علاوه بر درب شیشه ای از درب معمولی  استفاده کرد.

مزایای آسانسورهای شیشه ای خانگی

این آسانسور خانگی بسیار مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که افراد فکر می کنند. همچنین به طور قابل توجهی ارزش خانه شما را بیشتر می کند. یکی از ویژگی های این آسانسور قابلیت سازگاری با هر طرح و دکوراسیون داخل منزل است. هم شرایط زندگی را بهبود می دهد و هم ارزش مالی خانه شما را. 

هزینه های تغییر خانه معمولا زیاد است، اما با هزینه کمتر و نصب یک آسانسور لوکس می توانید بدون مشکل در منزل خود بمانید. این آسانسور ها جدید، بسیار لذت بخش و گجت خانه شما هستند. این گجت علاوه بر زیبایی، راحتی کاربری را هم به منزل شما می بخشد. تکنولوژیی های این محصول ایمن و با مصرف بهینه هستند. به دلیل عبور نور از دیواره های شیشه ای دیگر نیازی به روشن کردن تعداد زیادی لامپ نخواهید داشت. سواری آن بسیار نرم و بی صداست.

قیمت آسانسورهای شیشه ای

اگر برای این آسانسورها از شیشه استاندارد استفاده شود، معمولا بین ۵۰ تا ۶۰ درصد قیمت آن ها شامل هزینه شیشه می شود. البته قیمت آن ها بسیار کم هزینه تر از خرید یک خودروی جدید است. چون سایر قطعات این آسانسور مشابه نوع معمولی است، هزینه های آن ها هم یکسان خواهد بود. بسته به انتخاب آپشن ها، قیمت می تواند تا ۱۰۰ میلیون برای یک طبقه بالا رود.

 

آسانسور شیشه ای را از کجا بخرم

یکی از قطعات اصلی که در عمر و ظاهر این محصول نقش دارد شیشه است. اگر از شیشه های سکوریت لمینت استفاده کنید، حداقل عمر بیست سال را بدون از دست دادن ظاهر خواهد داشت.

آسانسور های شیشه ای پله نورد امن ایرانیان نیاز به چاهک، چاله آسانسور و موتور خانه ندارد. این آسانسور خانگی زیبا، ایمن و قابل اطمینان است. نصب آن ها به دلیل نوآور بودن فرآیند طراحی و ساخت بسیار راحت است. کافی است برای مشاوره پروسه خرید و نصب با شماره 91035786-۰۲۱ یا از طریق لینک تماس بگیرید.

همچنین جهت مشاهده پروژه‌های انجام شده شرکت می‌توانید از طریق آدرس زیر اقدام فرمایید.


4 سال پیش
آسانسور خانگی آسانسور خانگی لوکس آسانسور شیشه ای بالابر خانگی آسانسور ویلایی آسانسور دوبلکس