چرا نیازی به نصب آینه در آسانسور خانگی پله نورد نیست؟

در اکثر قریب به اتفاق کابین های آسانسور، آینه نیز نصب شده است. ولی در آسانسور خانگی پله نورد نیازی به نصب آینه در کابین نیست.

چرا نیازی به نصب آیینه در آسانسور خانگی پله نورد نیست؟

در اکثر قریب به اتفاق کابین های آسانسور شما آیینه می بینید. حتما تا حالا از خود پرسیده اید که چرا درون کابین آیینه نصب می کنند؟ شاید برای اینکه هر بار قبل از بیرون رفتن از خانه، خود را کامل در آن ببینیم و برانداز کنیم و احتمالا دستی به موهایمان بکشیم. شاید هم بهترین مکان برای انداختن سلفی باشد. شاید هم در آینه بتوان زیر چشمی بدون آن که همسایه بفهمد او را زیر نظر داشته باشیم و پرونده قضایی او را با قضاوت های سفت و محکم مان که مو نیز لای درزش نمی رود کامل کنیم.

سلفی

ولی واقعیت این است که آینه درون کابین آسانسور قبل از مد شدن عکس سلفی وجود داشت و احتمالا ذهن سازنده آن، تا این اندازه خلاقیت و ابتکار نداشت که کاربردهای این چنین شگرف برای آن در نظر گرفته باشد.

آینه در کابین آسانسور چند کارکرد اصلی دارد؛

بزرگ تر شدن فضای کابین؛ برخی افراد به اختلالاتی دچار هستند که حضور در فضاهای کوچک برای آن ها عذاب آور است. اصطلاحا اختلال تنگناهراسی مبتلا هستند. برای این افراد حضور چند ثانیه ای در کابین تنگ آسانسور نیز عذاب آور است. وجود آینه درون کابین آسانسور، فضای کابین را دو برابر می کند و این حس خوشایند تری به دست می دهد.

آینه کابین

گذر زمان؛ اینکه ده ثانیه در یک محیط تنگ قرار بگیرد که از چهار طرف با دیوار فلزی احاطه شدید، حتما برای همه ناخوشایند و طولانی خواهد بود. مخصوصا اگر سنی از ما گذشته باشد. آینه درون کابین حواس شما را به خوبی پرت می کند و زمان انتظار شما برای رسیدن به مقصد را دلچسب. این همان کاری است که در اپلیکشن های تاکسی اینترنتی با بازی کردن و یا بوق زدن، زمان انتظار برای رسیدن سفیر را قابل تحمل تر می کنند.

ایمنی؛ یکی دیگر از دلایل نصب آینه درون کابین آسانسور این است احتمال سقوط در چاله را کاهش می دهد. چرا که با باز شدن درب آسانسور اولین تصویری که باید دیده شود، تصویر خودمان در آینه است.

ضمنا با وجود آینه دیگر شما تنها نیستید. مخصوصا کسی که همراه شماست تمام حرکات شما را تکرار می کند.

اما چرا آسانسور خانگی پله نورد نیازی به آینه ندارد؟

هوم لیفت یونیک پله نورد  کاملا برای استفاده در فضای داخلی منزل طراحی شده است و تمام مختصات مورد نیاز آن را دارا می باشد. از جمله فضای تمام شیشه ای این آسانسورها، باعث می شود شما خود را داخل یک کابین کوچک محبوس نبینید. و اصلا از فضای خانه خود جدا نشوید. این باعث می شود سرعت استاندارد آسانسور خانگی که اتفاقا سرعت پایینی نیز هست، اصلا برای شما ناخوشایند نباشد و ضمنا احساس تنهایی نکنید. و یا خود را در یک فضای تنگ محبوس نبینید.

آسانسور خانگی پله نورد، هوم لیفتی تمام شیشه ای است که برای فضای داخلی خانه ها طراحی شده است.


2 ماه پیش
آسانسور خانگی هوم لیفت بالابر خانگی آسانسور خانگی شیشه ای آسانسور خانگی بدون تخریب