چند ویژگی آسانسور پیچی پله نورد

ما میخواهیم چند ویژگی مثبت که آسانسورهای شرکت پله نورد دارند را برای شما فهرست کنیم.

ما میخواهیم چند ویژگی مثبت که آسانسورهای شرکت پله نورد دارند را برای شما فهرست کنیم.

در این فهرست، هر یک از ویژگی‌ها را کاملا مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما بتوانید تصویر بهتری از تمام عملکردهای آسانسور خانگی پیچی در ذهنتان مجسم کنید.

1. سیستم ایمنی با کیفیت

اولویت اول ما در شرکت پله‌نور ایمنی است. آسانسورهای ما با چندین ویژگی ایمنی ساخته شده اند که در زیر توضیح خواهیم داد.

لبه های ایمنی

اگر به داخل هر یک از آسانسورهای ما نگاهی بیندازید، می توانید لبه های ایمنی را در اطراف کف ببینید. بنابراین اگر هر چیزی بین کارسلینگ و شافت شیشه ای گیر کند یا عمدا فرو برود، لبه ایمنی به میکروسویچ زیر آن برخورد می کند و مدار ایمنی را قطع می‌کند و آسانسور را متوقف می کند. این لبه‌ها به طور خاص برای از بین بردن خطر آسیب های ناشی از حوادث ساخته شده اند. لبه های ایمنی دارای فنر هستند و به محض رفع یکی از این موارد اضطراری، آسانسور دوباره راه اندازی می شود.

ترمز اضطراری

وقتی که وارد کابین آسانسور می‌شوید، دکمه ترمز اضطراری را با رنگ قرمز و علامت توقف (Stop) روی آن خواهید دید. این دکمه به سادگی به کاربر این امکان را می‌دهد که در هر زمان اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داد آسانسور را متوقف کند. پس از فشار دادن دکمه ترمز اضطراری، به سادگی می‌توانید با چرخاندن آن در جهت عقربه‌های ساعت آن را مجدد تنظیم کنید.

پایین آورنده اضطراری

شاید برایتان سوال شده باشد که اگر زمان قطعی برق در آسانسور گیر کنید چه اتفاقی می افتد؟ در هر موقعیت اضطراری خاصی که نیاز به تخلیه فوری باشد، می توانید از دستگاه پایین آورنده الکتریکی استفاده کنید. این دستگاه شما را به طبقه پایین می‌برد تا با آسودگی از آسانسور خارج شوید. با نگاه کردن به داخل کابین برق، دکمه پایین آورنده اضطراری را پیدا خواهید کرد.

 

سیگنال اضطراری (اختیاری)

برای امنیت بیشتر، می توانید سیگنال اضطراری را روی آسانسور نصب کنید. وقتی که دکمه سیگنال اضطراری را حداکثر 10 ثانیه فشار دهید، صدای زنگ هشداری پخش میشود تا افراد خارج از آسانسور مطلع بشوند که به کمک نیاز دارید. برای تنظیم مجدد این زنگ هشدار باید به داخل محفظه برق بروید. اگر دکمه اضطراری در هنگام قطع برق فشار داده شود، باتری پشتیبان فعال می‌شود.

ارتباط اضطراری دو طرفه (اختیاری)

هنگامی که دکمه سیگنال اضطراری را فشار می‌دهید، تماس تلفنی‌ای با مخاطب انتخاب شده برای مواقع اضطراری برقرار می کند. شماره تلفن این فرد باید از قبل در داخل دستگاه برنامه ریزی شده باشد تا فعال شود. به محض اینکه تماس تلفنی برقرار شود، میتوانید صدا را بشنوید و مکالمه کنید.

در بازکن اضطراری

در مواقع اضطراری، درب پایین‌ترین طبقه با سیمی که داخل یک حفره است، قابل باز شدن است.

مهره ایمنی و سوییچ

با نگاه به سیستم محرک آسانسور، می‌بینید که مجهز به مهره ایمنی است که در صورت خرابی مهره اصلی کابین را حرکت میدهد.

مدار ایمنی

مدار ایمنی به ولتاژ نامی 24 ولت DC وصل شده است. اگر یکی از سوییچ‌های مدار ایمنی خراب شود، منبع تغذیه موتور بالابر قطع می شود و آسانسور بلافاصله متوقف می شود. با این حال، باتری پشتیبان تحت تأثیر این وضعیت قرار نمی گیرد. به عبارت دیگر، تمام عملکردهای ایمنی مانند برق اضطراری، پایین آورنده اضطراری و سیستم های ارتباطی همچنان فعال خواهند بود.

درب ضدحریق برای طبقات (اختیاری)

این درب های را می توان در صورت تمایل ارائه کرد.

2. صرفه جویی در انرژی

مانند جاروبرقی و مایکرویو، آسانسورهای پله نورد هم تا زمانی که دکمه آن زده نشود انرژی‌ای مصرف نمی‌کند.

3 تعمیرات در دوره‌های زمانی طولانی‌تر

روغن

تعمیرات آسانسورهای پیچی خانگی نسبت به هرنوع آسانسور هیدرولیک آسان‌تر است. مصرف روغن آسانسورهای هیدرولیک حدودا سالی 20-30 لیتر است و باید هر نیم سال یا یکسال تعویض شود. تعویض روغن کثیف کاری دارد و انجام مکرر آن باعث نشتی میشود.

برای حل مشکلات ریزش روغن، ما یک سیستم ضد نشت روغن نصب کرده ایم که روغن را در محفظه خود نگه می دارد و فقط مقدار روغن لازم را به آسانسور را می دهد تا در عملکرد آن خدشه وارد نشود. روغن لازم برای آسانسورهای شرکت پله‌نورد تنها 2-3 لیتر در سال است که تقریباً 10 برابر کمتر از متوسط ​​آسانسورهای هیدرولیک است.

باتری

ما در تمام بازدیدها باتری را چک میکنیم تا مطمئن شویم که به درستی کار کند. این معمولا هر 4 یا 6 ماه یکبار اتفاق می افتد.

4 صرفه جویی در هزینه و فن آوری فضا کارآمد

از آنجایی که تمام آسانسورهای شرکت پله‌نورد با فناوری پیچ و مهره ساخته می شوند، به سادگی می توانیم بگوییم که نصب آن‌ها آسان تر است و مزایای زیادی دارند.

آسانسور ما به هیچ موتورخانه‌ای نیاز ندارد که به نوبه خود باعث صرفه جویی در فضای می شود.

نیازی به چاهک ندارد که یعنی آسانسور را می توان مستقیماً روی زمین نصب کرد.

سیستم ضد نشت روغن دارد که باعث میشود روغن داخل محوظه نشت نکند و فقط برای حرکت کابین مورد استفاده قرار گیرد.

انعطاف پذیرترین بالابر برای قرار گرفتن در داخل خانه شما با سایز و ابعاد مختلف.

قابل نصب در داخل و خارج از منزل.

 

در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال با ما در ارتباط باشید.


2 سال پیش
آسانسور پیچی پله نورد آسانسور خانگی آسانسور دوبلکس بالابر خانگی آسانسور شیشه ای قیمت بالابر خانگی